ادعای عجیب افشاگر سرشناس در مورد انفجارهای لبنان + عکس

پیجرهای در دست نیروهای حزب‌الله لبنان یک به یک منفجر شد و تاکنون بیش از دو هزار نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد عصر دیروز خبری تمام لبنان را به لرزه درآورد. پیجرهای در دست نیروهای حزب‌الله لبنان یک به یک منفجر شد و تاکنون بیش از هزار نفر زخمی شده‌اند که بخشی از آنها مردم غیرنظامی هم هستند. رویترز به نقل از منابع امنیتی حزب الله اعلام کرده است که اسرائیل به نفوذ و هک در داخل پیجرهای ارتباط بی سیم حزب الله باعث انفجار آنها شده است.

خبرگزاری ملی لبنان نیز گزارش کرد رژیم صهیونیستی به دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم در تعدادی از مناطق این کشور نفوذ کرده است.در پی این انفجارها که به طور همزمان، متوالی و در مناطق مختلف لبنان صورت گرفت، تاکنون بیش از هزار لبنانی زخمی شده‌اند اما هنوز گزارشی از جان‌باختن شهروندان این کشور منتشر نشده است.

وزارت بهداشت لبنان از همه بیمارستان‌ها خواست در حالت آماده‌باش حداکثری قرار گیرند و سطح آمادگی خود را افزایش دهند.این وزارت‌خانه از شهروندانی که دستگاه‌های پیجر دارند، خواست فورا آن‌ها را دور بیندازند.

ادعای عجیب افشاگر سرشناس در مورد انفجارهای لبنان

ادوارد اسنودن جاسوس سابق و کارشناس مسائل اطلاعاتی و امنیتی در مورد انفجارهای سریالی در لبنان مدعی شد: با توجه به اطلاعات بدست امده از بیپرها (پیجرها) در لبنان، در حال حاضر به نظر می‌رسد مواد منفجره در آن‌ها کار گذاشته شده باشد نه حمله سایبری چرا؟ به علت وجود سازگاری و هدفمندی بسیار زیاد، صدمات بسیار جدی. اگر انفجار حاصل گرمای بیش از اندازه باتری‌ها بود، انفجارهای بسیار کوچک‌تر و با خطای بیشتری مورد انتظار بود.

ادعای عجیب افشاگر سرشناس در مورد انفجارهای سریالی در لبنان

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۲
کد خبر: 59841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha